free web hit counter

Jak vybavit moderní domácí pracovnu

Vybavit domácí pracovnu nemusí být nic složitého ani zbytečně finančně nákladného, pokud si člověk nejdříve sedne a sepíše si jednotlivé body. To znamená vytvořit si seznam všech věcí, které bude nutné pořídit. U každého se to bude lišit, podle typu vykonávané práce.

Zatímco někomu bude stačit použitý pracovní stůl, druhý bude potřebovat reprezentativní domácí pracovnu, protože za ním budou třeba docházet klienti na osobní setkání. Svou roli zde hraje i kancelářské křeslo. Je rozdíl, zda bude člověk trávit prací 4 hodiny denně nebo 8 hodin a více.

Seznam veškerého vybavení

V potaz musíme vzít i další aspekty, jako je použití tiskárny včetně jejího umístění a úložné prostory pro dokumenty. Zatímco někomu bude stačit malý koutek někde v klidné části bytu/domu, druhý bude možná potřebovat celou místnost. Dnes je moderní setkávat se s lidmi mimo domov, někde v kavárně, pokud to však nelze, na seznamu nejnutnějších věcí tak přibude ještě i židle nebo pohovka pro klienty.

Tvorbu seznamu rozhodně nepodceňujte. Promyslete nejen pracovní stůl, kancelářskou židli, lampičku, police či šuplíky, kancelářský nábytek a techniku (tiskárna, fax, skartovačka), ale i drobnosti, jako je umístění plánovací tabule a celkové prostředí. Vrhnout se do zařizování pracovního koutku bez vize, jak by měl koutek vypadat a co vše by měl splňovat může skončit zklamáním a utracením spousty peněz.

Prostředí

Svou roli zde sehrává i prostředí, které by mělo být příjemné, útulné a s dostatkem denního světla a možností v místnosti větrat. Umístěte tedy stůl poblíž okna a nezapomeňte ani na pořadače, psací potřeby, papíry do tiskárny, bloky a pomůcky k ruce, jako je sešívačka, kancelářské svorky apod. To vše vám práci usnadní. Některé věci lze nakupovat postupně. Díky tomu, že si vytvoříte seznam, můžete lépe rozhodovat o tom, které věci jsou prioritní, na čem lze šetřit a kde se vyplatí investovat do kvality.

Post Navigation

virtuální kancelář | založení s.r.o. | Web o bydlení

NEW