free web hit counter


Jak správně kombinovat automatizaci a osobní pomoc v živém chatu zákaznické podpory

Asociace za lepší ICT řešení přináší mnoho zajímavých a inovativních řešení a to z oblastí ERP, CRM, datových center, chatbotů a v neposlední řadě i nových zajímavých technologií. Pravidelně o tom všem informujte na svém blogu. Dnes pro vás máme tip na jeden velmi zajímavý článek s titulkem “Jak správně kombinovat automatizaci a osobní pomoc v živém chatu zákaznické podpory“.

Úvod článku o živém chatu zákaznické podpory

V úvodu příspěvku se dozvíte, že každých pár let se znovu rozproudí debata kolem automatizace a umělé inteligence pro chatboty a oblast živého chatu pro zákaznickou podporu není výjimkou. V představách veřejnosti je superinteligentní počítač, který dokáže plnit úkoly, pomáhat lidem a vést je, populární a technika, která je „chytrá“, je v posledních letech v kurzu (například Siri, Alexa nebo Google Home).

Například dále jsou zde rozebrány tyto témata:

  • Automatizace chatu pro podporu tam, kde je to důležité
  • Příjem zákazníků
  • Nejčastější dotazy
  • Předávání složitých dotazů lidským agentům
  • Personalizaci nelze předstírat
  • Live chat pro automatizaci podpory je součástí dynamického řešení

Více se již dočtete v článku zde.

 

zdroj: https://lepsi-reseni.cz/jak-kombinovat-automatizaci-osobni-pomoc/


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Post Navigation